Ontdek een betekenisvolle zorgervaring
Stap binnen bij Maison Molenbeecke, een warme en kleinschalige woon-zorgvoorziening,
waar we ons inzetten voor het welzijn van mensen met dementie.
Onze visie is eenvoudig maar krachtig: we streven ernaar onze twintig bewoners het
gevoel van ‘bie ós thoes’ te geven. In Melick bieden we zelfs echtparenkamers aan, waar
bewoners als unieke individuen de mogelijkheid krijgen om een vertrouwd, veilig en
geborgen leven te leiden, met behoud van zoveel mogelijk eigen regie.
Bij Maison Molenbeecke staat de mens centraal. Wij kijken naar de persoon achter de
dementie en richten ons op beleving, beweging en een stimulerende omgeving. Ons
professionele zorgteam is goed bekend met dementie en biedt continue ondersteuning
met vertrouwde gezichten. Wij motiveren onze bewoners om deel te nemen aan
dagelijkse activiteiten die voor hen vertrouwd zijn, met welzijn, plezier en liefdevolle aandacht
als kernwaarden. Hierbij hanteren wij een benadering waarbij zorg vanuit het hart
komt, zonder beperkingen van strakke dagschema’s.
Wil jij de zorg verlenen op de manier waarop jij het voor ogen hebt gekozen?
Maison Molenbeecke biedt de ruimte, tijd en aandacht die jij nodig hebt voor een zinvolle
invulling van je zorgcarrière.
Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar gepassioneerde:
• (Kwaliteits) Verpleegkundigen
• Verzorgenden IG
• Helpenden (+)
Wij nodigen je graag uit voor een oriënterend gesprek, waarbij je de sfeer van Maison
Molenbeecke kunt ervaren en proeven. Neem contact met ons op om een afspraak te
maken en ontdek hoe jij bij ons kunt bijdragen aan betekenisvolle zorg.
Jacqueline Moors 06-86895802 of Jacqueline.Moors@maisonmolenbeecke.nl
Nicole Bremmers 06-59888078 of Nicole.Bremmers@maisonmolenbeecke.nl
Ook herintreders nodigen wij van harte uit om zich binnen Maison Molenbeecke te
oriënteren en door bijscholing weer vol enthousiasme aan de slag te gaan.
Als erkend leerbedrijf bieden wij tevens BBL-plekken aan.
Overweeg je een omscholing? Aarzel dan niet langer en plan een afspraak.
IN JOUW BUURT
Laurentius Ziekenhuis zoekt een
Adviseur Zorgverkoop & Controller (36 uur) Ambtelijk secretaris in een combifunctie
Verpleegkundig Stafbestuur en Cliëntenraad (16 uur)
Heb je affiniteit met de zorg en voel jij je thuis in een rol waarbij je beleidsmatige, administratieve,
secretariële en faciliterende ondersteuning verleent aan het Verpleegkundig Stafbestuur (VSB) en
de Cliëntenraad (CR)? Kom werken als ambtelijk secretaris en lever een belangrijke bijdrage aan
de zorg en medezeggenschap.
De functie
Het takenpakket van een ambtelijk secretaris voor het VSB en CR is divers, je bent primair verantwoordelijk
voor het organiseren en verslaglegging van vergaderingen en bijeenkomsten. Je ondersteunt het VSB en
de CR optimaal bij het tot stand komen en schrijven van adviezen.
Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:
• Bieden van beleidsmatige, adviserende en secretariële ondersteuning aan het VSB en CR;
• Verzamelen, beoordelen en verspreiden van relevante informatie over interne en externe ontwikkeling
van medezeggenschap;
• Fungeren als aanspreekpunt voor leden, bestuurders en de rest van de organisatie;
• Bewaken van de jaarplannen en processen;
• Volgen van de ontwikkelingen in de wet- en regelgeving en op het gebied van ziekenhuiszorg.
Wat vragen wij van jou?
Als ambtelijk secretaris werk je zelfstandig, neem je initiatief, ben je secuur, beschik je over uitstekende
communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk en ben je analytisch ingesteld. Je bent
in staat om een veilige en prettige sfeer te creëren en hebt gedegen inzicht in groepsprocessen. Je bent
integer en representatief.
Daarnaast vragen wij:
• Kennis op hbo-niveau;
• Ervaring als (ambtelijk) secretaris binnen een medezeggenschapsorgaan is een pre;
• De opleiding ambtelijk secretaris of de bereidheid deze te volgen;
• Inzicht in organisatiestructuren en -processen.
Wat bieden wij?
• Salaris tussen €2.832 en €3.824 bruto per maand op basis van 36 uur (FWG 45).
• Inschaling vindt plaats op basis van relevante kennis en werkervaring;
• Parttimefunctie voor 16 uur per week verdeeld over drie of meerdere dagen;
• Een contract voor de duur van 1 jaar. Hierna is verlenging bespreekbaar;
• Het station Roermond is op 5 minuten loopafstand;
• Gratis en onbeperkt toegang tot onze online leeromgeving GoodHabitz;
• Reiskostenvergoeding en een goede pensioenverzekering (PFZW);
• Collectieve korting op een ziekenkostenverzekering (IZZ);
• Een voordelige arbeidsongeschiktheidsverzekering (Loyalis);
• Naar keuze deelname aan personeelsvereniging met ruim 20 verschillende activiteiten per jaar en
kortingen op sportcontracten, cursussen, workshops enz;
• 8,33% vakantiegeld;
• 13e maand (8,33% eindejaarsuitkering);
• Mogelijkheden voor zowel interne- als externe scholing.
Informatie en procedure
Wil je meer informatie over de functie? Bel dan met Bram Boshuis, Manager HRM/D, telefoonnummer
06-21383409 Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Malou Heijnen,
recruiter, telefoonnummer 06-46241184.
Het Laurentius ziekenhuis is op zoek naar een enthousiaste Adviseur Zorgverkoop & Controller.
De functie
In de functie worden de expertises van een adviseur zorgverkoop en een business controller gecombineerd.
Jouw nieuwe werkplek
De ondersteunende dienst Financiën & Control is opgebouwd uit de volgende onderdelen: Control en
BI, Interne Controle & Administratieve Organisatie, Financiële Administratie/Boekhouding, Facturatie,
Medische Registratie, Zorgverkoop en de DBC-helpdesk, in totaal +/- 25 medewerkers.
Wat vragen wij van jou?
• Een afgeronde HBO/WO-opleiding in een financieel/economische richting;
• Je bent een solide en representatieve gesprekspartner voor interne- en externe relaties.
• Je hebt enkele jaren werkervaring binnen de zorgsector,
• Je hebt kennis van wet- en regelgeving op het gebied van financiële verslaggeving in de zorg
(ziekenhuiszorg is een pré);
• Je hebt kennis van ziekenhuisfinanciering en de DBC-systematiek. Kennis van en ervaring met Logex
is een pré.
Wat krijg je daarvoor terug?
• Een verantwoordelijke en zelfstandige functie in een fijne organisatie waar je heel erg welkom bent
en waar je je welkom voelt!
• Fijne begeleiding door je collega’s en leidinggevende;
• Salaris tussen €3.736 en €5.473 bruto per maand op basis van 36 uur (FWG 60). Inschaling vindt
plaats op basis van relevante kennis en werkervaring;
• Fulltime functie voor 36 uur per week;
• Het station Roermond is op 5 minuten loopafstand;
• Gratis en onbeperkt toegang tot onze online leeromgeving GoodHabitz;
• Reiskostenvergoeding en een goede pensioenverzekering (PFZW);
• Collectieve korting op een ziekenkostenverzekering (IZZ);
• Een voordelige arbeidsongeschiktheidsverzekering (Loyalis);
• Naar keuze deelname aan personeelsvereniging met ruim 20 verschillende activiteiten per jaar en
kortingen op sportcontracten, cursussen, workshops enz.;
• 8,33% vakantiegeld;
• 13e maand (8,33% eindejaarsuitkering);
• Mogelijkheden voor zowel interne- als externe scholing.
Informatie en procedure
Wil je meer informatie over de functie? Bel dan met Iris Koopmans, manager F&C a.i., 06-52410798.
Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Malou Heijnen, recruiter,
06-46241184.
Tot maandag 18 maart kun je reageren via het sollicitatieformulier.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdagochtend 26 maart of donderdagochtend 28 maart,
we willen je vragen om hier alvast rekening mee te houden.
8 WERKEN in Limburg
Bezorg de krant
Ontvang
€ 1000,-
startbonus
Kranten bezorgen kan je al in
een uurtje per dag doen! Door
meer wijken te lopen verdien je
ook meer!
Je bezorgt de krant doordeweeks
vóór 07:00 uur 's ochtends en op
zaterdag vóór 08:00 uur. Zo hou je
veel vrije tijd over.
Ga naar www.bezorgdekrant.nl of scan de QR code en
meld je aan via whatsapp!